جمعه 27 ارديبهشت 1392
ن : lafee

چه مدت باید استروئیدها را من مبتلا به سندرم نفروتیک، 32 سال قدیمی

 

http://www.kidneyservicechina.com/nephrotic-syndrome-treatment/807.html

س: من به سندرم نفروتیک من به مدت 6 ماه گذشته تحت درمان استروئید. بدون عوارض. سن من 32 است. چه مدت باید دارو من را؟

A: شما گفت که شما شده است مصرف استروئید به مدت شش ماه. این یک دوره از درمان است. این که آیا شما باید برای ادامه با داروها و یا در وضعیت بیماری خود را نمی بستگی دارد. شما می توانید با پزشک آنلاین ما در مورد وضعیت بیماری خود را دقیق صحبت کنید. سپس توصیه های مفید بیشتر می تواند به شما بدهد!

گزینه های جایگزین برای سندرم نفروتیک دیگر از استروئیدها وجود دارد. شما می توانید یک دانش کلی با توضیح به شرح زیر داشته باشد.

بیش از 90 درصد از بیماری های کلیوی به سیستم ایمنی بدن همراه است. با مصونیت اختلال، مقدار زیادی از کمپلکسهای ایمنی خواهد شد و سپرده در کلیه ها. این مواد خارجی به التهاب در کلیه ها بوجود می آیند و منجر به آسیب کلیوی.

داروهای استروئیدی است مورد استفاده قرار گیرد به سرکوب ایمنی. فقط سرکوب سیستم ایمنی بدن کافی نیست. ایمنی کم و آسان به عفونت خواهد ساخت، پس از عود سندرم نفروتیک آسان است.

به منظور درمان بیماری خود را، اساسا، ما باید التهاب در کلیه ها متوقف شود. در همین حال، حذف کمپلکسهای ایمنی. علاوه بر این، گسترش عروق خونی، التهاب مهار و جلوگیری از انعقاد، ما می توانیم بهبود گردش خون و افزایش جریان خون در کلیه ها. با عرضه کافی از خون و اکسیژن، تابع از سلول های کلیه آسیب دیده بهبود خواهد شد. علائم به طور کامل کنترل می شود. طب گیاهی چینی می تواند بهترین اثر درمانی را تضمین می کند.

بسیاری از افراد مبتلا به سندرم نفروتیک دریافت سود حاصل از طب چینی. لطفا برای درک بهتر به این مورد مراجعه کنید اگر شما می خواهم: "طب چینی واقعا شگفت انگیز است!"، اما مبتلا به سندرم نفروتیک.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: مدت ,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.